Kadia's Apartment : 6 people, with Private garden, Dakar
117
GP/Night
1 single bed
1 double bed
1 simple extra bed
1 double extra bed
Become a member!
Join the community for $175 and organize as many exchanges as you want during 1 year.
Learn moreDescription
has described his/her home in fr.
What you will love about this home
Logement 1 chambre + salle bain et un grand séjour + cuisine.
Notre logement est au rez de chaussée d'un immeuble de 2 étages.
Un quartier trés calme et agréable et pas loin des commerces et grands magasins ainsi que du centre ville de la capitale et de la plage.
What you will love about this neighborhood
Il se trouve dans un quartier résidentiel, calme, accessible et sécurisé. Il est à proximité de plusieurs commerces, banques, restaurants entre la base militaire française et le lycée Français. Il est à 3 minutes de la mer, 10 minutes du centre ville, 30 minutes du nouvel aéroport et 10 minutes de l'ancien. Le logement est idéale pour les couples ou amis. Il peut loger 3 personnes avec son lit double et son canapé lit avec tout le confort nécessaire.
other
Le logement peut être disponible toute l'année et toutes les saisons. Il suffit de nous prevenir par avance de vos dates. C'est notre résidence secondaire et nous la mettons de temps en temps en résidence secondaire.
Home ID
#1773717
URL copiée !
Map
Frequently asked questions (FAQ)
Does this accommodation have a garden?
Yes, this accommodation has a garden. You will find more details about the garden and other facilities on this page.
Is this accommodation suitable for remote workers?
Yes, this accommodation has a wifi connection. We recommend that you discuss this with the host to ensure that the connection speed is sufficient for your needs.
Is there a parking space for this accommodation?
Yes, this accommodation has one or more parking spaces.
How many rooms for sleeping are there in this accommodation?
This accommodation has 1 bedrooms.
What is the surface area of this accommodation?
The surface of this accommodation is 90m2.
Start exchanging your home!
Create a HomeExchange account to start contacting members.